Çanakkale Savaşı oyun oldu…

   

001 002 

006 004

005  003

 

Çanakkale Savaşı, tarihin akışını değiştiren, Türk'ün gücünü, cesaretini, fedakarlığını, yenilmezliğini bir kere daha gösteren tarihi bir zaferdir. Dünya son teknoloji ile donatılmış orduları ile Çanakkale'ye akın ederken, Mehmetçik elindeki süngüyle "Çanakkale Geçilmez" yazmıştır bu toprağın her zerresine. Türk tarihinde bu denli önemli bir yere sahip olan Çanakkale Zaferi'ni dilden dile yeni kuşaklara aktarmak, Türklük bilincinin canlı kalması açısından, üzerimize düşen bir sorumluluktur. Oyunların gencinden yaşlısına tüm bireyler üzerindeki etkileri göz önüne alındığı takdirde "Çanakkale Zaferi" gibi tarihi bir destanı, oyun yoluyla, canlandırarak ve yaşatarak aktarmak tarihi bu güne taşımak açısından etkili bir çözüm olacaktır.

Amaçlarımız
           Türk'ün dünyaya meydan okuması olarak adlandırılabilecek "Çanakkale Savaşı" büyük tarihi öneme sahiptir. Tarihi nesilden nesile aktarmak, yaşamak ve yaşatmak her Türk'ün üzerine düşen bir görevdir. Bu görevi yerine getirirken etkililiği sağlamak için, görsel ve işitsel öğeler kullanmak, olayları yaşanıyor hissi ile aktarmak son derece önemlidir. Bu açıdan bakıldığında oyunlar, tüm bu ihtiyaçlara cevap verebilmektedir. Ülkemizde oyun sektörünün az gelişmiş olması, özellikle de tarihi oyunların olmayışı bir kayıp olarak nitelendirilebilir. Görsel ve işitsel öğelerle zihinlerde derin izler bırakabilen oyunları tarih, kültür, bilgi birikimini aktarırken kullanmak son derece etkili ve akıllıca bir çözüm olacaktır.
    Birinci Şahıs Nişancı (First Person Shooter) kategorisinde yapılmış, Türkiye'de bir ilk olan "Boğaz Harbi" oyununun hayata geçmesi hem Türk tarihi hem de Türk oyun sektörü açısından bir yenilik olacaktır.
    Bu bağlamda, "Boğaz Harbi" oyunu ile birlikte Türk oyun sektörüne giriş yapmak ve tarihin gerçekliklerini oyun yolu ile yeni nesillere aktarmak böylelikle mevcut piyasada söz sahibi olabilmek temel amacımızdır.
Hedeflerimiz
Türk Tarihi açısından hedeflenen ; Çanakkale Savaşı ile başlayarak, Türk tarihinde önemli yere sahip bütün zaferlerin, zaman içerisinde gelişen ve yenilenen teknolojik olanakları kullanarak daha gerçekçi ve etkili bir biçimde yeni nesillere aktarılmasını sağlamaktır.
Oyun Sektörü açısından hedeflenen ; Oyun sektöründe öncü ve kendi standartlarını dünya çapında kabul ettirmiş hatta sektörün kendini geliştirmesinde lider kuruluş haline gelebilmektir.
Oyun Geliştirme Ekibi

     Süleyman Demirel Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Bilgisayar Sistemleri Öğretmenliği bölümünde lisans öğreniminin son senesinde bitirme projesi olarak bu denli büyük hedefler ve amaçlara sahip bir oyun ile sektöre girmeyi hedefleyen böylelikle 5 kişi olarak yola başlayan bir ekibiz.
    Ekibimiz gün geçtikçe büyümekte ve yeni eklenen üyeleri ile yoluna devam etmektedir.

Animasyon ve Modelleme Ali Murat SÜMEN İlhan YILMAZ Ömer Emre ÖZEN
Yazılım Berkan USLU Hasan Alpay YAŞIN
Grafik Tasarım ve İllüstrasyon Burak ÇAVUNDURLUOĞLU
Beta Test ve Forum Yönetimi Bahadır YAZICI
Müzik ve Ses Efektleri Deniz SERTTÜRK (DNZ Music Production)
Seslendirme Çağlar Ozan AKSU Ozan SARGIN Hasan DEMİRCİ Alper YAMAN

indir

 

Oyunu BETA sürümü şu anda indirilebilir durumda.Hemen indirmek için siteye üye olmanız gerekmekte.Üye olmak ve oyunun BETA sürümünü indirmek için:

http://www.bogazharbi.com/BetaHemenIndir.aspx

Oyun ile ilgili detaylı bilgiler için :

http://www.bogazharbi.com/

Oyunun HD videosu için:

http://vimeo.com/3367474

5 yorum:

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin